Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Zwroty
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Odstąpienie od umowy następuje za pośrednictwem pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysłanego do sklepu. Klient po wysłaniu oświadczenia ma 7 dni na odesłanie towaru do sklepu. Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane. Po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki, prawo zwrotu lub wymiany przysługuje tylko artykułom posiadającym wadę ukrytą (odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towarów z umową).
Zwracany w tym trybie towar, zostanie przyjęty tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy Klient odeśle towar należycie zapakowany na koszt własny.
Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane
Zwracane towary należy odesłać na adres:
P.P.H.U. Wiktor Zajkiewicz
ul. Widzewska 2
95-054 Ksawerów
Do zwracanego artykułu koniecznie należy dołączyć oryginał paragonu lub faktury, oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz nr konta, na który ma zostać przelana kwota za zwrócony towar. Zwrot należności można otrzymać tylko i wyłącznie przelewem na konto bankowe. Prosimy o dokładne podanie nazwy banku oraz numeru rachunku bankowego. Należność za zwrócone artykuły zostaną wysłane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki. Pieniądze są zwracane wyłącznie za towar, nie za koszt przesyłek. Należy pamiętać o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.
Do czasu otrzymania odesłanego produktu serwis wstrzymuje się ze spełnieniem świadczenia wzajemnego w postaci zwrotu ceny za produkt.
Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Zwrócony towar można zamienić także na inny, będący w naszej ofercie - w zależności od wybranego produktu nastąpi zwrot nadpłaty lub dopłacą Państwo brakującą sumę.
ul. Widzewska 2
95-054 Ksawerów
Pon-Pt: 7:00-16:00
Sob, Ndz: nieczynne
+48 792 110 259Telefon i mail do właściciela w sprawie rabatów, terminów płatności oraz uwag i skarg - 665-593-600 wiktorzajkiewicz@gmail.com